کنسرو گورمت گلد پته طعم بوقلمون Gourmet Gold Pate With Turkey

140,000 تومان

  • با طعم بوقلمون
  • مناسب گربه های بالغ
  • دارای بافت نرم
  • بسیار خوشمزه و خوش عطر
  • بسته بندی اورجینال
  • برند: Gourmet

پرداخت امن

پرداخت حضوری و آنلاین

مشاوره2

پشتیبانی

مشاوره رایگان در خرید

ارسال-سریع

تحویل سریع

در کم ترین زمان ممکن

ضمانت-اصل-بودن

اصالت کالاها

از برترین برندهای مطرح

کیفیت-کالا

بهترین کیفیت

تضمین کیفیت محصولات

کنسرو گورمت گلد (gourmet gold) در بسته بندی های ۸۵ گرمی بسیار مناسب برای یک وعده غذایی گربه شماست. کنسرو گورمت گلد با توجه به پته بودن و تهیه شده از مواد ارگانیک بسیار برای گربه ها جذاب است و تقریبا حتی بد غذا ترین گربه ها نیز آن را دوست دارند . جذابیت کنسرو گورمت به قدری است که بهترین انتخاب برای زمانی است که گربه علاقه ای به غذا نشان نمیدهد. موارد مثل ریکاوری بعد از عمل ، استرس و جابه جایی و حتی دادن دارو به گربه . علاوه بر این نیاز به پروتئین را تا دو برابر کنسرو های مععولی بر آورده میکند.

کنسرو گربه گورمت تهیه شده با طعم بوقلمون به صورت پته بوده و به عنوان یک وعده غذایی کامل و مغذی برای گربه های بالغ شناخته می شود.گورمت از جمله شرکت های فعال تحت نظر کمپانی آمریکایی پورینا است که اولین کارخانه خود در ایالت میسوری احداث نمود. این شرکت با شعار هم زیستی انسان و حیوانات خانگی در کنار هم فعالیت خود را آغاز کرد و محصولات خود را بر پایه تحقیقات علمی مداوم و سالانه در خصوص سلامت و شادابی حیوانات خانگی تهیه نموده است.

این برند تحت نظر کمپانی آمریکایی پورینا فعالیت دارد. این کمپانی با شعار زندگی سالم و مناسب انسان و حیوانات خانگی در کنار هم فعالت خود را آغاز نمود. کمپانی پورینا هر ساله محصولات را خود را مطابق با به روزترین داده های علمی و تکنولوژی ها تطبیق می دهد و به همین جهت هم از نظر کیفی و هم از نظر علمی محصولاتی بسیار سالم و مطلوب عرضه می کند.

راهنمای مصرف Gourmet Gold Turkey Pate :
این کنسرو را می توانید را برای یک گربه بالغ متوسط ( 4 کیلوگرم ) بصورت روزانه 3 – 4 قوطی را حداقل در دو وعده غذایی روزانه مود استفاده قرار دهید. نیازهای غذایی هر گربه متفاوت است به همین منظور باید فاکتورهایی همچون وزن و میزان فعالیت این حیوانات را مد نظر قرار داد و سپس میزان غذای مصرفی برای آنها را تعیین نمود.
این کار به حفظ وزن ایده آل این حیوانات کمک کرده و از چاقی آنها پیشگیری می کند. کنسرو گربه با طعم بوقلمون گورمت را می توانید در دمای اتاق سرو کنید. دقت داشته باشید که به هنگام مصرف همیشه آب تازه و کافی در دسترس حیوان خود قرار دهید.

مشخصات کلی
ابعاد(سانتی متر) 7 × 4 × 4 سانتیمتر
پروتئین 11/5 درصد
چربی خام 7 درصد
رطوبت 76.5 درصد
خاکستر خام 3 درصد
طعم بوقلمون
وزن 85گرم
مواد تشکیل دهنده کنسرو گربه با طعم بوقلمون گورمت حاوی گوشت و فرآودره های آن ( گوشت بوقلمون 4٪ ) ، مشتقات منشا سبزیجات ، مواد معدنی و انواع قندها است.
سایر مشخصات این کنسرو حاوی گوشت بوقلمون است که به صورت پته طراحی شده و میزان بالایی رطوبت را در خود جای داده است. به عنوان یک وعده غذایی کامل شناخته شده و عطر و طعم منحصر به فرد آن در جذب حتی بدغذاترین گربه ها نیز موفق بوده است.
Gourmet Gold Turkey Pate را می توان بدون محدودیت نژادی برای تمامی گربه های بالغ از هر نژادی که هستند مورد استفاده قرار داد. فاقد هر گونه مواد نگهدارنده ، طعم دهنده و رنگ شیمیایی است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کنسرو گورمت گلد پته طعم بوقلمون Gourmet Gold Pate With Turkey”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

140,000 تومان