شیر خشک ویژه نوزاد سگ Perssa

120,000 تومان

  • برند: Perssa
  • حجم: 450 گرم

در انبار موجود نمی باشد

دسته: , , برچسب:

پرداخت امن

پرداخت حضوری و آنلاین

مشاوره2

پشتیبانی

مشاوره رایگان در خرید

ارسال-سریع

تحویل سریع

در کم ترین زمان ممکن

ضمانت-اصل-بودن

اصالت کالاها

از برترین برندهای مطرح

کیفیت-کالا

بهترین کیفیت

تضمین کیفیت محصولات

حیوانات همسایگان قدیمی انسانها در سیاره زمین هستند. در تمام تاریخ آنها در کنار ما زندگی کرده اند و طبیعت به آنها نیاز فراوانی دارد. زندگی با حیوانات برای بسیاری از انسانها مفرح بوذه و نگهداری از انها باعث نشاط فراوان در انسان میگردد و دارای فواید بسیار زیادی نیز می باشد. نگهداری از حیوانات در خانه به ذلیل عدم دسترسی آنها به محیط طبیعی نیازمند آن است که مواد طبیعی به صورت دستی و از طریق انسان برای آنها تامین گردد. یکی از این نیاز ها شیرخشک ویژه نوزاد سگ پرسا Perssa بسته 450 گرمی می باشد.

به دلایل متعددی ممکن است شما با نوزادان حیواناتی روبرو شوید که مادران خود را از دست داده اند. این حیوانات نیاز به نگهداری و تغذیه بوسیله انسان دارند و با توجه به عدم دسترسی به شیر مادر و عدم سازگاری شیرهای موجود در بازار با بدن آنها به این شیرخشک نیازمند میگردیم.

این محصول حاوی اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن نوزادان جهت رشد می باشد و حاوی مواد مغذی و انواع ویتامینهای مورد نیاز آنها است.

با بهره گیری از تکنولوژی روز این محصول جایگزین کامل شیر مادر در سگ ها بوده و استفاده از آن برای بچه سگ هایی که به هر نحوی امکان نوشیدن شیر مادر را ندارند توصیه میگردد. همچنین استفده از این شیر خشک برای سگ های پیر و مسن نیر به جهت غنای غذایی توصیه میگردد.

این محصول بصورت پودر در بسته های 450 گرمی عرضه شده و برای مصرف می بایست مقدار مشخصی از آن را با 2 برابر حجم آب ولرم مخلوط نمود.

به ازای هر 100 گرم وزن نوزاد مقدار 30 گرم پودر با 60 سی سی آب ولرم مخلوط نموده و بسته به نیاز به تعداد وعده های مناسب به نوزاد بدهید.

این محصول باعث سلامت کامل بدن حیوان گردیده و در زمان مصرف نیاز به مکملهای دیگر نخواهد بود.

شیر خشک پرسا با فرمولی ویژه و استثنایی تمامی نیازهای غذایی حیوان خانگی شما را از لحاظ پروتئین ، چربی و کربوهیدرات دقیقا شبیه به شیر مادر برآورده می کند .همچنین مجموعه کاملی از ویتامین ها و مواد معدنی را داراست .این پودر شیر خشک به راحتی با آب مخلوط شده و 24 ساعت پس از تولد برای نوزاد سگ قابل استفاده است .همچنین به عنوان غذای کمکی بسیار مغذی در تمام دوران زندگی قابل استفاده بوده و گزینه بسیار مناسبی جهت تقویت دام های باردار و شیرده می باشد .

از دیگر مزایای این محصول حفظ سلامت پوست و مو و ایجاد درخشندگی در آنها، کمک به دستگاه گوارش است.

فرمولاسیون پیچیده و جدیدی در فرآیند تولید این محصول به کار رفته و از مواد طبیعی ساخته شده است.

این محصول فاقد الکل، پارابن، انواع سولفاتها، رنگها، موادسمی و مضر، آلاینده ها، و هرگونه مواد حساسیت زا است.

مشخصات کلی
پروتئین 28 درصد
چربی خام 26 درصد
فیبر خام 4.1 درصد
گروه سنی بچه
حجم 450 گرم
سایر مشخصات - دارای شبیه ترین طعم به شیر مادر
- دارای طعم و رایحه مطبوع
- هضم آسان جهت توله سگ
- حاوی کربوهیدرات،مولتی ویتامین،مواد معدنی
- اسید آمینه ،چربی و پروتئین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیر خشک ویژه نوزاد سگ Perssa”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

120,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد